پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری خراسان هاب انرژی منطقه

پارک علم و فناوری خراسان هاب انرژی منطقه

- 1402/05/21

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، در نشست آشنایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با ظرفیت های بازار فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: پارک علم و فناوری خراسان هاب انرژی منطقه است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری در نشست آشنایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با ظرفیت‌های بازار فناوری در پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: پارک علم و فناوری خراسان هاب انرژی منطقه است.

وی افزود: این سازمان با هدف پشتیبانی از توسعه فناوری‌های نوین در حوزه انرژی، به عنوان مرکزی برای تحقیق و توسعه و همچنین جذب سرمایه‌گذاری در این حوزه فعالیت می‌کند.

اخلاقی امیری تصریح کرد: پارک علم و فناوری خراسان با ایجاد بستری مناسب برای تعامل بین دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنعت، به ایجاد و ارتقاء فناوری‌های نوین در حوزه انرژی می‌پردازد و از طریق ایجاد شرکت‌های فناورانه، تسهیل در انتقال فناوری و دستیابی به ثبات اقتصادی و توسعه منطقه‌ای را هدف قرار داده است.
معاون پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: فعالیت‌های پارک علم و فناوری خراسان، شامل ایجاد فضای کسب و کار برای شرکت‌های فناور، ارائه خدمات تخصصی به شرکت‌ها و استفاده از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است.

وی در پایان گفت: پارک علم و فناوری خراسان تلاش می‌کند تا بهبودی در صنعت انرژی و توسعه پایدار را تسهیل کند و برای پیشرفت منطقه مورد حمایت قرار گیرد.

دانلود پیوست خبر حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.